diumenge, 11 d’octubre del 2015

UN DELEGAT PER.......

Un home va escriure una carta a un petit hotel en una ciutat del mig oest nord-americà que planejava visitar durant les seves vacances:
«M'agradaria molt dur amb mi al meu gos. Està ben educat i sap comportar-se. Em permetrien vostès tenir-lo amb mi a l'habitació durant la nit? ».
La resposta del propietari de l'hotel va ser immediata i deia:
...
«Fa molts anys que treballo en aquest hotel. Durant aquest temps, mai ha vingut un gos que robés les tovalloles, la roba de llit o la coberteria de plata ... i tampoc els quadres de les parets.
»Mai he hagut de cridar l'atenció a un gos a altes hores de la nit per estar borratxo i armar escàndol, i tampoc ha vingut cap que s'anés sense pagar el compte de l'hotel.
»Estigui tranquil; el seu gos serà benvingut a l'hotel. I si ell es fa responsable de vostè, també a vostè el rebrem amb molt de gust ».



COM A DELEGAT HAURÀ DE ....


1. Assistir a les reunions de la Junta de Delegats i participar en les seves deliberacions.

2. Exposar  els suggeriments i reclamacions del grup al qual representen.

3. Fomentar la convivència entre els alumnes del seu grup.

4. Col·laborar amb el tutor en els temes que afectin al funcionament del grup classe

5. Col·laborar amb el professorat  per al bon funcionament de les classes.

6. Fomentar l'adequada utilització del material i de les instal·lacions 


CREUS QUE EL DELEGAT HA DE SER.....


1. Popular; el més conegut de tots.

2.- Solidari. Com a delegat haurà d'anteposar els interessos del grup als seus propis.

3.-Responsable. Merèixer la confiança del grup i complir els compromisos.

4.- Fidel als companys. Es posarà sempre de la nostra part encara que no tinguem la raó.

5.- Fidel als objectius i a les normes de convivència que com a grup ens hem marcat.

6.- Dinàmic i amb esperit d'iniciativa 

7.- Decidit , que no l'espanti enfrontar-se amb algú

8.- Dialogant, el diàleg exigeix opinar , però sobretot saber escoltar

9.- Una persona que respecti a tothom i es faci respectar

10.- Sincer, no ha de manipular la informació per interessos personals

11.- Treballador que no vol dir treure les millors qualificacions, si no treure el màxim possible d'un mateix







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada